Onze cursussen
Meer informatie
Meest gezocht
BTB streeft altijd naar het leveren van diensten van hoge kwaliteit. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over het optreden van BTB en/of haar medewerkers. U kunt hierover altijd een klacht indienen.
De snelste manier om een oplossing voor uw klacht te vinden, is door direct contact op te nemen met de betrokken medewerker. U kunt ook contact opnemen met diens leidinggevende. Mocht dit niet leiden tot een oplossing, of verkiest u een andere aanpak, dan raden wij u aan om schriftelijk een klacht in te dienen via ons klachtenformulier.
BTB zal zich inspannen om uw klacht zo zorgvuldig mogelijk af te handelen, om zo uw ongenoegen weg te nemen en uw vertrouwen in ons te herstellen.
Vul hieronder het formulier in om uw klacht in te dienen.
Heeft u vragen of wilt u de mogelijkheden bespreken? Neem contact met ons op voor meer informatie. Of ga naar onze contactpagina en vul ons formulier in.